Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 17:13   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge varer bivirkningene?

Sukker (og alt som blir til sukker i kroppen) kan skape avhengighet, og det kan ta mer enn ti dager før det går over. Mange opplever det samme som deg, og det kan i stor grad være abstinenser, at kroppen craver rask energi i form av karbohydrater fra sukker, brød, pasta, ris etc.
Mange har ''gått i fella'', og tatt seg en brødskive og straks følt seg bedre, men det skyldes bare at man igjen forer kroppen med ting som får blodsukkeret til å øke raskt.
Magnesium er viktig på et hvert kosthold, men man merker det kanskje mest i starten særlig når overskuddvannet forlater kroppen. Jeg har trappa ned magnesiumdosene mine over tid, og trenger ikke så mye nå som jeg gjorde før.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat