Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 17:28   #40
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Ellers er det laget en isopati/homeopati medisin som heter Inflenzuinum.
Isopati er å behandle likt med likt. Influenzinum er laget av svineinfluensavirus H1N2, influensavirus H3N2 og influensavirus B. Den er potensert homeopatisk og fås kjøpt på apotek - alle kan bestille inn om ikke de har.

For de som er interessert foreslås følgende fra DCG:
Forebyggende: Influenzinum D12 - 3 kuler smeltes under tungen utenom mat og drikke 1 gang om dagen i opptil 3 uker.
Behandlende: Influenzinum D200 - 3 kuler smeltes under tungen hver halve time i opptil 3 dager.

Noen er mere følsomme enn andre - så om man tar det forebyggende og føler at det kommer noen symptomer, så ville jeg ventet til de avtok før jeg fortsatte. Det er ikke farlig.

Behandlende - om man kjenner at symptomene blir borte/mindre etter en dose så er det lurt å ta ny dose når de er på vei tilbake i styrke. Vi er individuelle, og det er aller best når man kan jobbe sammen med kroppen i dens takt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat