Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 00:22   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Når på dagen burde jeg spise karbohydrater?

Nå har jeg hørt litt motsatt, vel, det med å spise noe karborikt, la oss si frukt, så bør det gjøres før et mer fettrikt måltid, for å dempe blodsukkerstigningen.
Men igjen, OE'ere praktiserer jo enkel stivelse i små mengder, som f.eks potet til veldig fettrike måltider. De mener at ren stivelse er lettere for kroppen å håndtere enn mer sammensatte og langsomme karbohydratkilder. Men dette vet jeg ikke så mye om. Danish var ganske hard på det der. Men det funker'nte for meg i alle fall. Verken å spise frukt i det hele tatt eller å bytte ut grønnsakene mine med stivelsesrike matvarer.

Ellers er nok også det jeg har lest opp igjennom ganske enstemmige om at frokosten ikke bør ha mye karbo, men heller være fettrik.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat