19-11-09, 15:02
|
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Verden vil bedras?
Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.
Akk, Prior-Omelett.. Må jeg virkelig forklare dette?
Du må virkelig åpne for at alt du har trodd på kan være feil. Det er en fundamental filosofisk forutsetning for argumentasjon. Du nekter å høre på ny informasjon, grunnene kan være mange, og du finner nok ut av hvilke som er dine etterhvert. Men med så mange andre som angriper "konspirasjonsteoretiekere", så er det vanligvis for å mate ditt eget ego.
Nei, ordet konsiprasjon gjøres aktuell, og børstes støv av.
Jeg sier ikke du skal sluke ting rått. Det er bare at siden faktaene er radikale nekter din rasjonelle tankegang å akseptere dette, da det bryter med det livet du har laget selv, i ditt hode. Noen vil si at samfunnet har skylden (og som sosiolog burde jeg kanskje promotert dette sterkere), men jeg mener mye av din verdensanskuelse skapes i et fantastisk samspill mellom kjemiske prosesser, som også inneholder tankers verdi.
Det er trist at veien er lang, og ja, jeg vet - vanskelig. Men det er mulig.
"Det enkelte menneske blir handicappet av å bli konfrontert med en konspirasjon så skremmende at han ikke kan tro den eksisterer." — J. Edgar Hoover, grunnlegger av FBI
mofe-loke: Det er lett å se hvordan massemediene i Norge har vridd det her til en økonomonisk sak som visst skal innebære profitt. Mediene i Norge idag fører farlige takter som minner mer om venezuelansk privat presse under Chavez sitt presidentstyre. Jeg håper du er smart nok til å innse ionisert kolloidalt sølv sine helseverdier. Man kan komme langt med å utvide sine kunnskaper om mineraler og metaller. Livet er ikke bare vitaminer, omega-3 og magnesium/selen o.l.
Og ja, www.vg.no er strengt tatt ikke veldig troverdig, eller hva? Sjekk Se&Hør på nett, der har de også siste marsipankakeoppskrift. Hurra, sløv leseren og sløv kroppen!
Morsom hersketeknikk.
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|