Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 21:32   #65
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

O hjelpe meg, har vi de tomsingene her inne også...

Å si at nyhetsspeilet er på blåbærtur er IKKE angrep på fri presse. Nyhetsspeilet drives antagelig av en nisse med sølvfoliehatt som venter på den store rominvasjonen. Denne sølvfoliehattbekledde nissen har selvsagt ytringsfrihet, på lik linje som de av oss som sier at dette bare er tullprat.

Jeg er kanskje krass, men sånne folk som dere konspirasjonsfjomper... jeg skjønner virkelig ikke at dere tør å gå ut av huset, så mange spøkelser dere ser på høylys dag.
Jeg fikk meg en god latter av å endelig finne ut i dag hva "chemtrails" er (som jo noen har tagget rundtomkring i Oslo)...
Til de av dere som ikke har fått det med seg, så er chemtrails altså det vi andre ser som kondensstriper etter fly. Men i enkelte hoder blir dette til kjemikalier myndighetene sprer for å dumme ned/hypnotisere/slavebinde folket.

Jeg har nøffet fra meg, men hadde ikke det vært tilfellet så ville jeg tatt vaksinen uten å mukke.

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat