Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...
Heisan.
Jeg har tenkt og legge av meg og komme i form, er ca105kg, 182cm. Har litt høyt kollosterol og blodtrykk.
Jeg så for meg og kjøre lavkarbodiett til at mesteparten av fettet går vekk samtidig som jeg trener for at det skal gå fortere.
Forstår det slik at lavkarbo er dietten for dem som vil fort ned i vekt.
Mange sier at hvis man skal slutte, så vil man gå opp i vekt. At man må passe på karbohydrater resten av livet.
Når jeg er fornøyd med vekttapet, så tenker jeg og slutte med karbodiett for og heller følge med på kalloriene. Passe på og være aktiv for og forbrenne kalorier. Jeg tenker og trene 2,3 dager uken (styrke og kondis 60-90min). Vil jeg legge på meg når jeg legger om til en mer normal kosthol, hvis jeg trener? Når jeg først har fått bort litt av fettet ser jeg for meg at jeg blir lettere motivert for trening. Vil denne planene gå?
Jeg skal hjem til folkene mine i jula. har litt lyst og høre at jeg har lagt av meg. Siste gangene jeg har vert hjemme i nord har jeg bare fått komentarer på at jeg har lagt på meg.
Hvis man skal ha litt styrketrening til lavkarbodiett, da bør man vel kjøre meget hart på proteiner siden muskler også trenger karbohydrater for og bygge? Lurt med Proteinshake?
Hadde blitt glad hvis noen kunne kommentere planen min. 
Sist redigert av Navitas : 20-11-09 kl 00:09.
|