Sv: Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)
Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.
Interessant med poll. Men jeg tror det kan bli (veldig?) unøyaktig.
Mange sier "ingen bivirkninger" - etter en ukes tid..
Akkurat som med el-følsomhet, eller oppdagelse av kreft hos teleoperatører, så får ikke alle anafylaktisk sjokk i det sprøyta settes i. Vanligvis kommer effektene senere i livet, måtte det være, redusert immunforsvar eller sterilitet. Det er helt unaturlig for en (steinalder?) organisme å ta ett skudd med bakterier med kvikksølvblanding i kroppen. Uansett hvor liten dosen av kvikksølv er, er den SVÆRT uheldig for kroppen og evt. avkom.
Det er ingenting som er mer sikkert enn at vaksinen er et profittjag fra GKS - som (smart nok) også har fraskrevet seg all ansvar fra evt. død og bivirkninger. Det er virkelig overraskende at en organisasjon som FHI får så stort spillerom. Som med lavkarbo-kosthold, har alle gangbare alternativer til vaksineskuddet blitt latterliggjort, måtte det være høydoser vit. C, ionisert kolloidalt sølvvann, vit. D, immiflex osv. Jeg er allikevel glad for å se at så mange av oss lavkarbo holder sammen mot dette presset! Mat&Helse og FrittHelsevalg har vært gode medspillere på dette så langt, stå på - og ikke ta skuddet 
Se www.vaksineaksjon.no for mer info!
Jaaaada..