Sv: Ketolysekuren
Opprinnelig lagt inn av eggis, her.
Har holdt på i 8 uker og ned litt over 8 kg, har hatt 3 fester der jeg har droppa kuren, men kommer fort tilbake i ketose.
Har aldri lest noen bok,kun forumet her inne.
Aldri veid maten, men røffelig telt karboer.
Spiser mye Cottage Cheese med kanel,liker det godt.
Sæterrømme, ost ,kjøtt , fisk,egg og bacon.
Drikke kaffe,vann og te, en sjelden gang pepsi max
Sopp, tomater og blomkål blir det mest av grønnsaker.
Utfordringen er nok å spise nok fett, ser dem ukene jeg spiser lite fett så stopper vektreduksjonen på meg ihvertfall.
Flink du da, 8 kg på 8 uker er jo toppers. Det hadde vel jeg håpet på også, men har ikke gått slik da. pr. i dag har jeg 4 kg på 5 uker, men med fest og utskeielser i dag, så er jeg vel tilbake igjen på 3 i løpet av helga. Skal holde på et par uker til. Skal på julebord 11.desember og da skal jeg spise "vanlig". Koldtbord så det passer jo perfekt egentlig, ikke sikkert det blir så gale. Skal ikke helt tilbake til vanlig kost da, men har lovet meg selv at jeg skal utvide kosten litt resten av desember, så får jeg heller gå tilbake til ketose igjen i jan om jeg har mer jeg MÅ ta av. Brød blir det mindre av, og potet, pasta og ris blir det lite av. Men, frukt og grønnsaker kommer jeg til å ta inn, så får vi se hvordan det slår ut. Må vel ned på fettinnholdet om jeg tar inn frukt og mer grønt. Blir noen finjusteringer.
God helg.

|