Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 16:04   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo, medisiner og vektoppgang?

Veldig fin holdning! Gi ikke opp
Det er også mange som erfarer bedre mentalhygiene (meg selv inkludert!) ved omlegging til et kosthold med mindre raske kabohydrater, mer fett og generelt ren mat. Jeg sier ikke at han sikkert kan slutte med medisiner, men at det er en viss mulighet for at tilstanden kan bedres, og uansett så legger man et godt grunnlag for stabilisering av hormoner. Særlig om blodsukkeret er ustabilt så vil jo det føre til større topper og bunner i humør og dagsform. Lavkarbo er med på å holde blodsukkeret stabilt, og jeg vet med meg selv at jeg har mer mot og humør, og kortere dårlige perioder enn hva jeg hadde på karbomat.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat