Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 18:14   #4
Navitas
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Navitas er på en erverdig vei

Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...

Vet ikke om jeg forklarte planene mine godt nokk.

Ønsket er og gå mest mulig ned i vekt til jul, slik at jeg slipper og høre at jeg har lagt på meg. Ser for meg og være på diett 2-3månder.
Jeg vil ikke legge om kostholdet til lavkarbo resten av livet. Jeg vil fort ned i vekt. Når jeg har nådd ei vekt jeg er fornøyd med. Så vil jeg vere mer motivert til og trene, for og holde vekta. Har slitt med motivasjon for trening de siste 2åra. Håpet var at jeg kunne spise normalt hvis jeg da trente ofte. Føler jeg har hatt for tregt resultat med trenin og spise ofte og lite.
Så jeg ser for meg at når jeg først er mere fettfri så kan gi meg gnisten til og holde på treningen. For så holde vekta. Jeg er alt for gla i variert mat og øl for og ligge unna karboer i lengere tid. Det er jo så mange folk her i verden som kan spise det de vil uten og ofre mye.

Tenkte og forsøke metoden til kollegaen min som har tatt av seg 20kg siden sommer.

Hans fremgangsmåte var:
2 første ukene max 20karbo pr dag
Etter det har han spist max 40 karbo pr dag
Han har ikke trent noe

Tipper dette er en form for Ketolyse-kur.

Så spørsmålet kan være:
Hvis jeg bytter fra ketolyse-kur, til og trene aktivt og spise normalt. Vil jeg da gå opp i vekt igjen i form av vann, karbosjokk eller noe annet?

Navitas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kun lav karbo Svar med sitat