Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 11:17   #154
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

HEI BOLLEMOR
Endelig noen som er i samme båt som jeg. Jeg har nå gått ned litt, men på 3 uker, så tok jeg 3 kg. Bare det at de siste to ukene, så har jeg gått opp og ned den 3.kiloen flere ganger. Senest nå på onsdag, da var jeg igjen 1 kilo opp, og i dag har jeg tatt av halve av den igjen. Så, nå er det 2,5 kilo ned på 3 uker.

Men, jeg føler sååå med deg. Vi får holde sammen du og jeg Bollemor, så kanskje vi bli klok på ta her sammen etterhvert.

Så godt å høre at flere har det på samme måte som meg. Var skikkelig deppa da vekta gikk opp! I dag var jeg 300 gram lettere (til tross for to glass rødvin i går), det hjelper jo på humøret. Trodde det bare var meg som hadde en kropp som besto av "treg materie" - men jeg fortsetter, så får vi se ... Jeg må jo tro på det, siden det er så mange her inne som har gått ned mye! Jeg VIL tro å denne livsstilenringen, jeg SKAL tro på den, og jeg MÅ klare den! Det er vel den første tiden som er verst.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat