Sv: Noen andre som er HELT NYE ??
Opprinnelig lagt inn av sukkeravhengig, her.
må vel prøve på nytt igjen, fulgt atkins i mai, gikk ned 1,5 kg første uka, men de to neste gikk jeg opp over 2 igjen. ble litt skuffet! Var nøye med å telle karber også, ikke over 10 noen gang. Noen som har noen råd. Sliter med sukkeravhenighet, og synes sukkersuget var mindre i denne måneden. Akkurat nå sliter jeg veldig igjen. er litt sliten og frusrert av alle forskjellig kostråd og kurer.
Hei på deg! Jeg er også ny, startet for fire uker siden. Det går veeeeldig sent med meg, opp og ned, men totalt 2 kilo. Men det går ned. Selv om jeg er stor, så følte jeg meg så veldig liten inni meg,trodde bare det gjaldt alle de andre, at man kunne gå ned i vekt altså. Selvtilliten m.h.t. kiloer er jo på bånn når man sliter, og min var under pari! Føler meg bedre til sinns i dag, men sliter med selvtilliten. Har bestemt meg til å stole på veteranene her inne, de som har holdt på en stund. Leser ALLE trådene hver dag, og føler at jeg får mye god input. De som har vært her en stund forstår oss heldigvis, og så føler man seg ikke så mislykket og liten. For første gang prøvd stixene, og fikk utslag i dag. Det betyr vel at jeg forbrenner fett, så da går jeg vel ned etter hvert. Stoler på det, og de med erfaring. Det er flotte jenter her inne, takk til dem!
|