Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 23:36   #12
fleur
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
fleur er på en erverdig vei

Sv: Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Kjenner til utålmodigheten

Men ikke sammenligne deg med andre...(veldig viktig!)
Og ved tålmodighet og å følge kuren, så vil gram etter gram, kilo etter kilo bli borte Husk at de overflødige kiloene ikke kom på over natta.
Jeg gikk ned sånn ca 500g i uka. Noen uker ikke noe.... Men totalen ble bra lell
Og med all den deilige og reine maten man spiser, slippe å gå sulten... Ja da lever man imens man går ned i vekt.
Husk også at ved en slik kostomlegging, så er det mange vaner som må endres, nye vaner innarbeides... Hodet skal følge med på veien.... Jeg syns det var veldig greit at vekta ikke rasa ned... For da fikk jeg tid til å være med i prosessen

Akkurat nå har jeg det ikke så bra og mat har alltid vært min trøst, har alltid prøvd å ta bort den indre smerten med mat...men det har jo da selvfølgelig blitt forsterket etter på for da kommer jo kiloene også. Plages med å holde meg unnå kjøleskapet når jeg ikke har det så bra, hode sier konstant putt mat i munnen. jeg har vært flink å stå i mot men det holder veldig hardt. Det hjalp ikke spesielt bra i med resultatet med 0 vektnedgang i går. Har du noen forslag til meg i forhold til hvordan jeg kan klare å holdemeg unna maten når jeg kommer inn i disse periodene, for det gjør jeg inni mellom, har en sykdom som gjør at dette skjer. Hardt å stå i mot maten. Vet du om det er noe som er godt som ikke fører til vekt oppgang, problemet er spsielt stort på kvelds tid....

fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat