Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 23:43   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Akkurat nå har jeg det ikke så bra og mat har alltid vært min trøst, har alltid prøvd å ta bort den indre smerten med mat...men det har jo da selvfølgelig blitt forsterket etter på for da kommer jo kiloene også. Plages med å holde meg unnå kjøleskapet når jeg ikke har det så bra, hode sier konstant putt mat i munnen. jeg har vært flink å stå i mot men det holder veldig hardt. Det hjalp ikke spesielt bra i med resultatet med 0 vektnedgang i går. Har du noen forslag til meg i forhold til hvordan jeg kan klare å holdemeg unna maten når jeg kommer inn i disse periodene, for det gjør jeg inni mellom, har en sykdom som gjør at dette skjer. Hardt å stå i mot maten. Vet du om det er noe som er godt som ikke fører til vekt oppgang, problemet er spsielt stort på kvelds tid....

Uff da

Det beste er jo at du ikke har noe "ulovlig" mat i hus... Jeg kasta allt som ikke hadde med rein mat å gjøre... Og det ble forbudt å kjøpe godis, annet enn på lørdager og da bare akkurat tilmålt slik at det ikke ble rester igjen.
Lage store middagsposrsjoner og fryse ned... ha kokt egg, reint pålegg og ost i kjøleskapet.
Jeg er sjøl en kveldsspiser, har alltid vært det. Kjenner jeg at jeg fyser, så er ost noe jeg tyr til.. Og vann....
Ellers så er jeg sukkeravhengig, og trøstespiser.... Og får fremdeles mine kick, hvor sukkertrangen er sterkere enn meg Mengden er ikke slik som før, men følelsen, måten man "knekker" på er like vond..... Det å jobbe med topplokket er et evighetsarbeid....
MEN det går Det er å ta en dag av gangen, og hver dag er en seier

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat