Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 23:49   #16
fleur
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
fleur er på en erverdig vei

Sv: Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Uff da

Det beste er jo at du ikke har noe "ulovlig" mat i hus... Jeg kasta allt som ikke hadde med rein mat å gjøre... Og det ble forbudt å kjøpe godis, annet enn på lørdager og da bare akkurat tilmålt slik at det ikke ble rester igjen.
Lage store middagsposrsjoner og fryse ned... ha kokt egg, reint pålegg og ost i kjøleskapet.
Jeg er sjøl en kveldsspiser, har alltid vært det. Kjenner jeg at jeg fyser, så er ost noe jeg tyr til.. Og vann....
Ellers så er jeg sukkeravhengig, og trøstespiser.... Og får fremdeles mine kick, hvor sukkertrangen er sterkere enn meg Mengden er ikke slik som før, men følelsen, måten man "knekker" på er like vond..... Det å jobbe med topplokket er et evighetsarbeid....
MEN det går Det er å ta en dag av gangen, og hver dag er en seier

Godt at du sier at det blir bedre å at det går over etter hvert...når du sier godis, kan jeg spørre hva du tillot deg å spise på lørdagskveldene?
Kan man spsie "ordentlig" slik som en liten vanlig sjokolade eller små godet etc? Jeg spiser bacon gull, er det ok? Og jeg er glad i rødvin og driker to tre glass på lørdagskvelden...er det ok?

fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat