Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 23:52   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Godt at du sier at det blir bedre å at det går over etter hvert...når du sier godis, kan jeg spørre hva du tillot deg å spise på lørdagskveldene?
Kan man spsie "ordentlig" slik som en liten vanlig sjokolade eller små godet etc? Jeg spiser bacon gull, er det ok? Og jeg er glad i rødvin og driker to tre glass på lørdagskvelden...er det ok?

Jeg spiser 70% sjokolade og bacongull... ostechips, stangselleri, agurk med norzoladip, salsadip... Div. nøtter....
På ketolysekuren skal du unngå alkohol de første 4 ukene (står i boka) Det forstyrrer ketosen... For alkoholen er lettere å forbrenne enn fett, og når du har alkohol i kroppen, forbrennes den først. Da blir fettforbrenningen satt på vent til alkoholen er ute av kroppen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat