Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-09, 00:02   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

uff da, da har jeg vel gjort en stor feil......har drukket rødvin i helgene, kanskje bør jeg skylde meg selv at jeg ikke har gått ned i vekt da??? Har blitt en flaske vin i løpet av helgen.....
takk for at du er så klok, det er til stor hjelp, og beklager at jeg maser litt på deg.......men du, når det står på f.eks 70% sjokoladen at det er ja la oss si 33 karbo pr. 100 g, men at det er 30 g sukker arter...betyr det at d nesten ikke er karbo i den da eller? Kan man trekke fra sukkerartene?

Sukkerartene kan du ikke trekke fra. For min del er denne sjokoladen beste alternativ, fordi jeg orker så lite, og den er mer kakaosmak. Smaker ikke så søtt. Det finnes flere typer sukkerfrie sjokolader, jeg tåler slikt dårlig... Får både luft i magen og blir like søtsjuk som om jeg spise lys sjokolade...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat