Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Høres veldig bra ut, syns jeg! Mye bedre å ligge litt i overkant av de 15 enn under! Mye væske er viktig. Jeg drikker så mye vann jeg klarer og fyller på med en tekoppe eller 3. Oppi teen har jeg cocosa, fett med kokossmak! Litt ekkelt de første gangene, men nå tenker jeg ikke på det. Og vektnedgangen har fått opp farten, tror det er takket være det ekstra fettet! Cocosa finnes også som smaksfri variant til steking etc. Eller i teen/kaffen om du ikke liker kokossmaken! Enkelte bruker MCT- olje fra apoteket som shots for å få i seg nok fett! Reglen er grei: når du tror du har fått i deg nok fett, ta litt til!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Høres veldig bra ut, syns jeg! Mye bedre å ligge litt i overkant av de 15 enn under! Mye væske er viktig. Jeg drikker så mye vann jeg klarer og fyller på med en tekoppe eller 3. Oppi teen har jeg cocosa, fett med kokossmak! Litt ekkelt de første gangene, men nå tenker jeg ikke på det. Og vektnedgangen har fått opp farten, tror det er takket være det ekstra fettet! Cocosa finnes også som smaksfri variant til steking etc. Eller i teen/kaffen om du ikke liker kokossmaken! Enkelte bruker MCT- olje fra apoteket som shots for å få i seg nok fett! Reglen er grei: når du tror du har fått i deg nok fett, ta litt til!
supert finnes denne cocosa på helsekost eller apotek får ta meg en tur i morra å kjøpe fett da hehe men hvor mye pr dag må jeg ha av det da, eller mct olje, tusen takk for gode svar