Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...
Heihei! 
Det som høres ut som tingen for deg, er South beach- dietten! Dette er en livsendringsplan, delt inn i 3 ledd. Den første går over 2 uker, og er kjempestreng: da skal man holde seg unna ALT av karbohydrater. Etter disse to ukene skal man begynne å innføre sunne karbohydrater gradvis inn i kosten igjen. Denne delen kan vare i 2- 3 uker, alt ettersom hva man ønsker. Men så kommer den tredje delen, og det er delen som skal vare hele livet. Når du kommer til denne delen, er du blitt mye mer obs på hva som finnes i de ulike matvarene og hva de gjør med kroppen din. Det kan høres vanskelig ut i begynnelsen, men de to første ukene går som en lek mens du mister kilo raskere enn lynet! Jeg gikk ned 4 kilo de første to ukene, og har tilsammen gått ned over 10 kilo. Nå skal det sies at jeg aldri har vært veldig overvektig, og jo større man er jo mer mister man. Mamma prøvde å bli kvitt ekstra kilo i mange år, og jeg "satte" henne på denne kuren og hun mistet over 15 kilo lett som bare det.
Det som er fantastisk med denne kuren, er at den er utviklet for å få bukt med høyt kolesterol av en lege. - at magefettet forsvant raskt viste seg bare som en bonus 
Kan nesten virke som at denne kuren hjelper kroppen til å raskere kvitte seg med karbo man inntar framfor å omdanne det til fett, for snart to år er gått siden jeg og mamma begynte på denne kuren (og jeg har ikke vært så flink å være sunn hele tiden etterpå), men jag har ikke lagt på meg mer enn 2 kilo som jeg raskt kvitter meg med igjen, det samme gjelder mamma
Denne anbefaler jeg til alle som vil raskt ned i vekt og få en kvikk start på et sunnere liv!!! Kjøp boka South beach dietten, eller gå inn på www.southbeach.no
Jeg lover deg at du vil merke store endringer før jul hvis du følger den. Lykke til!!
|