Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-09, 11:47   #199
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av MatGlad!, her.

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny på denne nettsiden, men har aktivt slanket meg siden oktober. Det er gått veldig bra Ernæringsfysiologen jeg har pratet med tispset meg om denne nettsiden. Og etter å ha lest litt om de forskjellige diett-typene har jeg kommet frem til at jeg nok skal følge lavkarbodietten. Men jeg er veldig forrvirret når jeg leser erfaringer fra andre. Det er mye fett synes jeg i mange av de oppskriftene jeg har sett på.. Har tenkt å bruke flere av de, men at jeg bytter ut til magrere produkter.

Det blir vel ikke feil det? Får nok i meg nok fett likevel, tror jeg!
Trenger råd så jeg kommer ut av denne forrvirrede tilstanden jeg befinner meg i nå..

Hilsen MatGlad!

Vil absolutt anbefale deg å lese deg opp på de ulike variantene av lavkarbo og følge èn variant.
Å bytte ut med magrere produkter blir helt feil, kroppen skal ha fett som brennstoff, får den for lite er det stor mulighet for at kroppen går over på sparebluss og holder på kiloene
Selv går jeg på ketolyse og følger boka "slank med ketolysekuren" av Dr. Torkil Andersen. Boka er lett å forstå, prosessen er godt forklart og oppskriftene gode
Lykke til !

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat