Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-09, 14:28   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny på ketosediett - noen spm mens jeg venter på boka mi!

1. Det er kun om vekttapet stagnerer over flere uker det er nødvendig å se på kaloriinntaket. Jeg ligger gjerne på 150-200 gr fett, noe som fungerer utmerket for meg

2.Om du skal følge Ketolysekuren er det mellom 15 og 20 karber pr dag, dette skal i all hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over bakken samt meieriprodukter.

3. Kvalme, hodepine og svimmelhet er helt normalt til kroppen får innstilt seg på å bruke fett som drivstoff.

4. Det kan ta opptil 4 uker før fettforbrenninga setter i gang for fullt.
Viktig å få i seg nok væske, vann og Farris/Taffel er gull for kroppen

5. Helt normalt med både løs mage og litt i overkant hard mage. Det regulerer seg gjerne etterhvert.

6. Hva med kyllinglår, salat, rå grønnsaker (ikke rotgrønnsaker), lavkarbobrød, ostekjeks eller rett og slett noen ostebiter (Babybel feks) eller omelett ?

7. Klart man kan bli sulten på Ketolyse Sørg for å få deg i nok fett og masse vann ! Spis når du er sulten og spis deg behagelig mett
En annen ting som kan være en god drahjelp er kost-tilskuddene man kan kjøpe via ketolyse.no

Håper dette hjalp deg litt
Lykke til !

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat