Startet, men vil bare slutte igjen
Hei alle.. Har lest litt her inne en stund, har lest en del om ketolyse rundtom, og var veldig innstillt på å begynne med ketolyse..
Jeg er ein kar på 25, 186høy og veier 105kg, føler litt i det siste at kiloene har gått litt opp, og hadde veldig lyst å få kiloene av igjen.. Jeg har aldri vært flink til å ha en varierende kost, og ganske lite trim.. Jobber i en jobb der jeg reiser veldig mye, er aldri hjemme slik at jeg kan ha mat liggende osv.. Men jeg var allikavell innstillt på å prøve.. Jeg bestillte grunnpakka med bok og tabletter, startet denne på fredag, spisste egg og bacon til frokost, salat med dressing til lusj, og biff med grønnsaker til kvelds, sjekket med sticks i går kveld, og den viste lilla... Så tydeligvis har jeg gått fort i ketose.. Meeen, så har jeg sittet og tenkt i hele dag, hvordan skal dette gå når jeg begynner på jobb, med hotellovernatti nger, og kantinemat på et verft som lunsj, og middag på sene kvelder.....
Har noen forslag til meg??
Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å gå, og at jeg heller kommer til å gå opp i vekt, enn ned...
Jeg er ikke glad i å lage mat med så veldig mye forskjellige ingredienser, har og innsett det at om man skal følge ketolysekuren må man bruke en del forskjellige matvarer, og ganske "innvikla" måltider....
Jeg trenger hjelp her. veit ikke hvilken hjelp men..
|