Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-09, 16:52   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ulveul midt på dagen!

Heldigvis er ulver ingen stor trussel for mennesker, hunder derimot ...

For mange år siden var jeg på slektstreff i Elgå (ved Femund), jeg og fetteren min tok en all nighter, og i sekstiden ga han opp og gikk og la seg. Jeg ble sittende ute, noen hundre meter fra sjøen med en liten granskog mellom meg og vannet og så på soloppgangen mens jeg nyktra opp. Det var litt det samme som trådstarter beskrev, fullstendig stille, samt at det lå litt morgentåke langs bakken, og det føltes nesten som om jeg var fullstendig alene i verden. Så hører jeg fra nede ved sjøen, langtrukne ulvehyl. Det var flere ulver, umulig å si hvor mange, men det var helt utrolig magisk! Det ga seg etter kort tid, men jeg ble sittende igjen ganske lenge og bare følte meg klink edru og i ett med naturen

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat