Sv: Startet, men vil bare slutte igjen
Opprinnelig lagt inn av Jostein85, her.
Hvilke nøtter?? Tror peanøtter eller chilinøtter er de eneste jeg liker i det hele tatt.. Og de er vel ikke bra pga saltet??
Chilinøtter har det laget rundt som er laget av hvetemel, så det er ikke å anbefale.
For meg er det i alle fall viktig å drikke MYE vann om jeg spiser noe saltholdig, sånn at kroppen får det vannet den trenger, og kan slippe på det som binder seg.
Det er ikke alltid like gøy å telle karber, men greit å gjøre det i begynnelsen får å få en viss gefhül! For meg, som bare tar opp igjen veiingen innimellom for å se om jeg sklir ut (for meg handler det om at det blir for lite karber, faktisk) så er det essensielt å spise noe grønt til hvert måltid. Har ofte ferdig oppkutta salat eller coleslaw (finnes oppskrift her inne) i en luftett bolle, ellers kutter jeg opp masse grønnsaker med smør, salt og pepper og pakker inn i alufolie, og ovnssteker sammen med f.eks nakkekoteletter som jeg krydrer med salt, pepper, chili og hvitløk (to hundre grader i tjuefem minutter, sånn ca). Enkelt og veldig godt!
Bra du ikke vil gi opp, og lykke til 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|