Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 10:58   #113
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: November-skravletråden til 30+

Kjempeflott, Grotingeling! For ei kjensle det må vere! Forstår godt du svever, eg!

Eg kan vel etterkvart kalle meg bra igjen etter ei veke med mageproblem og oppkast. Eg har framleis ikkje så veldig mykje matlyst, men maten held seg på plass i det minste når eg et, så det er bra. Skal tilbake på jobb i morgon. Greit å ha ein "testdag" i heimen og sjekke at alt kjennest bra. Ein positiv ting med denne veka er nesten -2kg på vekta, og eg har kome meg inn i ei dongeribukse som eg ikkje har greidd å få igjen på sikkert 3-4 år! No sit den komfortabelt. Opptur. Det er jo lavkarbo i eit halvt år som har gjort jobben, og det skal eg halde fram med! Det har blitt litt utskeiing med basmatiris og litt fy-ting denne veka, sidan eg har hatt null matlyst og alt har forsvunne ut att ganske kjapt. Gler meg til å kome skikkeleg i gong att med lavkarbo og at magen orkar det også.
Ynskjer alle ein fin dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat