Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 11:24   #114
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-skravletråden til 30+

Jeg har også hatt en lignende "aha opplevelse" Kjøpte litt nytt i forrige uke, og da kunne jeg ta med en strikkejakke i str L Og jeans i størrelse 44.. Riktignok i stretch, noe jeg egentlig aldri skulle kjøpe igjen, men tenker de blir donert bort etterhvert, uansett. Er sååå fornøyd! Og er enig med deg, Grotingeling; det er UTROLIG triste farger på de store størrelsene!! Og mange snitt er helt hinsides.. Hadde jeg enda vært klesdesigner, så skulle jeg gjort noe med dem. Man jo ikke ha sekkefasong og "gjemmesegbort-farger" på store klær, liksom.. Er jo ikke sånn at kamuflasjeforsøkene virker 100%, uansett, så da kunne man jo fått være fin, i alle fall...