Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 15:28   #45
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Måtte få typen til å gjemme vekta for meg nå, etter ett sørgens kapittel når jeg hadde gått opp, og raste rett på en smell av hele greia. Gikk ikke mer enn 5 minutter før jeg sto med ett glass O\boy som jeg skylte ned i en fart. ("Hadde jo gått opp alikevel så"... slik tenker min underbevissthet)
Det er slik jeg ramler av alle kurer, gang på gang på gang,, snakk om idioti. Jeg HVET jo innerst inne at vekta går litt opp og ned, noe det er mange grunner til. Men det er mange flere faktorer enn inteligens som styrer mitt inntak av mat og drikke ja! Noen ganger lurer jeg på om ikke det sitter en liten tykk demon inni meg og ler hver gang jeg faller av grønnsaksvogna :-
)

Nå får jeg vekta en gang i uken sier han, men spørs hvor godt han har gjemt den....

Jeg har vært der mange ganger ,,og helt sikker på at mange fler av oss også har vært der og er der innimellom

og han demonen ja ,, sitter på venstre skulder,, prøvd og skubbe han ned mange ganger ,men han dukker opp igjen ,, sukk

bare en liten trøst ,, du er ikke alene om dette ,,

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat