Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 16:16   #47
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg er av de som blir litt motivert av oppgang også. Men det har vel med det at jeg er så overbevist om at dette skal funke for meg, og har møtt på så mange skeptikere som jeg VIL overbevise. Åh, så deilig det skal bli å se trynet til skeptikerne når de ser hvor mye jeg har gått ned og hvor sunn jeg har blitt ved å spise MOTSATT av det man blir rådet til! Så hvis jeg ikke går ned, så betyr det sannsynligvis at det er noe jeg bør forandre. Det er fortsatt tidlig i det endrede kostholdet mitt, og jeg lærer fortsatt om lavkarbo. Nylig lærte jeg at jeg må være insulinresistent og må ned i 10g karbo til dagen for å gå ned i vekt. Men etter det, så suser det nedover. Men det hadde tatt lengre tid å finne det ut hvis jeg ikke veide meg hver dag.

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Hvor mye er det egentlig vanlig å svinge ila en dag? Her kan det svinge helt opp til 1,5 kg fra morgen til kveld, er det virkelig normalt?

Lett. Tenk deg at du drikker 1,5 liter vann/saft/brus og så spiser en stor middag. Det er plutselig 2 kg det.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat