Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 18:04   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Zero Carb Challenge (frem til jul)

Ok, mus er vel ikke særlig fristende (selv om jeg ikke hadde hatt problemer med å velge mellom det og rotter ...). Men jeg lurer på hvor vi har fått dette fra at enkelte ting er spesielt ekle? Man har jo i alle tider benyttet alt som benyttes kan av dyret, og jeg må si jeg elsker innmat. Lever, nyre, naturtarm, tunge, frosk, snegle, insekter ... you name it, I'll eat it! . Hjerne synes jeg ikke virker så fristende, forsåvidt. Men det er mulig på grunn av konsistensen mer enn noe annet. Nå har ikke noen bydd meg det heller.
Da jeg var liten var foreldrene mine overvettes opptatt av at alt skulle lages fra bunnen av. Sylte f.eks, lages av hode til grisen, og før jul hvert år var jeg veldig poppis i nabolaget, for da tok jeg med meg alle kidsa hjem til oss for å kikke under grytelokket og se grisetrynet som stakk opp mellom hele pepperkorn og laurbærblader.
Pappa lager rakfisk hvert år også, så jeg tror jeg har fått det litt inn med morsmelka, jeg er ikke klessin, som man sier der jeg er fra.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat