Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-09, 07:35   #26
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Zero Carb Challenge (frem til jul)

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Kan jeg bare spørre om hensikten med å redusere til det minimale med karbo, når de fleste som er på ketolyse her inne sier at det ikke har noen hensikt og spise mindre enn 15 karbo dagen? Og helst fordele det grønne på alle måltidene utover dasgen?

Stadig kommentarer om at "en er ikke flinkere om man holder seg til mindre enn 15 karbo dagen"
Er det en slags "renselse", eller er tanken at man går enda fortere ned?

Tja, for min del er dette en slags test, noe a la en "manndomsprøve" for lavkarbere hvis du skjønner?
Samtidig sier mange at vi ikke TRENGER karbo, og ja.....jeg vil teste dette over litt tid, for enda jeg har spist lavkarbo i flere år så har jeg aldri spist så lite karbo over tid som jeg gjør nå.
Føler meg ikke flinkere av dette i det hele tatt egentlig, og tror ikke at jeg nødvendigvis vil gå noe fortere ned i vekt.
Men jeg tror at enkelte faktisk MÅ gå langt ned på karboinntaket for å få vektreduksjon, litt avhengig av hvor metabolt syk man er.

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat