Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-09, 17:09   #74
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Opprinnelig lagt inn av Lillebille, her.

Huff ja, har vært igjennom det der noen ganger jeg også. Flere har dødd av kreft og en av slag. Det er like fælt hver gang.

Nå har vi en Newfoundlandshund med middels HD på den ene siden. Vi måtte slutte å gå på ”hundehjørnet”, det ble altfor mye hopp og sprett med derpå følgende smerter. Men siden vi fikk satt inn en gullstift i et akupunkturpunkt i høyre labb bak, halter hun overhodet ikke mer!

Og så er det lymfekreften da, den ligger som en truende sky i bakgrunnen…selv lever hun heldigvis i lykkelig uvitenhet om at hun har fått en dødelig diagnose og snart har levd ett år på overtid.

Jeg innbiller meg at det foret hun går på nå kanskje kan være med på å holde sykdommen i sjakk, at det inneholder svært lite som nærer kreftcellene. Det er i allefall lov å håpe!

Så flott at gullstiften virker ! Med fare for å virke litt smårar, bekymret meg sjeldent for unga ( i allefall ikke de 2 eldste), men hundene mine...

Er det V&H du forer med og som gir så fantastisk resultat ??

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat