Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 11:29   #37
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Åh, Kitt, det har du sikkert! Men jeg har litt sånn turnus-teflonhjerne, så det har vel bare ikke festet seg, men jeg tar metforminen til tre forskjellige måltider, altså. Og om jeg ikke er sulten når det er igjen en tablett, så trykker jeg i meg noe lett som paprika eller suash og godt med vann, for kvalmen kommer tilbake (selv om den er helt borte ellers, hurra!) om jeg tar metformin uten noe slags mat til.
Han apotekeren viste meg en liste over hva man ikke skal ta tetracycklin sammen med, og da stod det ting som kalsium/kalium/sink/jod/jern/selen om jeg ikke husker feil, og ikke sammen med melk -det understreket han. Mest sånne mineraler og lignende. Men nå tar jeg mine to tetracyklin med en gang jeg står opp og rett før jeg legger meg, så da er jeg i alle fall på den sikre siden. Nå har jeg merket to effekter etter at jeg begynte med den, nesten ingen sånne betente nupper på armer og nedover sidene og på magen, og ingen flere talgcyster i ansiktet, selv om de jeg hadde forstatt er noe aktive til tross for at de ble brent bort, liksom. De er noen gjenstridige jævler (men så har jeg SÅ vondt for å ikke klemme på dem, selv om det er langt sjeldnere enn før.). Jeg har også en krem, epi ... et eller annet, men må være utrolig forsiktig med påføring, ellers føles det som om huden etset bort, så bare liiiiitt forisktig direkte på cystene.

Reductilen har forresen gitt meg en haug med bittesmå kviser i ansiktet, de ser ikke ut til å bli modne i grunn, men det er ikke noe pent. Noen erfaringer med det? Håper de går vekk. Jeg bil ha porselenshuden min tilbake

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat