Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 13:54   #21
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Vil en avart av RYP uten knebøy og markløft fungere?

Opprinnelig lagt inn av Nessimelle, her.

Nordic hamstrings, bulgarske utfall er oppskrift på stølhet!! :P

Bare for å vidreføre noe jeg er kjempefornøyd med; så vil jeg anbefale å teste ut etter du er ferdig med RYP, et av konseptene, jente eller hovedkonseptet, til Eirik Sandvik (http://sandvikstraining.com/konsept/). Holder på med hovedkonseptet nå og er kjempefornøyd! Og grisestøl!

Nå er jeg mann, så må isåfall bli hovedkonseptet da...

Sliter med å få gjennomført RYP - vært mye sykdom på meg og familie i det siste, noe som setter kjepper i hjulene for å følge programmet. Lagt hjemme 1 uke med svineinfluensa nå.

Jeg skal derfor vurdere et par ting:
A) Se om det kan funke å følge programmet som dag 1, dag 2 dag 3 dag 4 osv istedet for man -ons - fre. Om dag 1 blir mandag og dag 2 blir fredag og dag 3 blir neste onsdag - om det ble forståelig. Så får jeg se om progresjonen blir for tøff.
B) Én del av meg har lyst til å teste ut å bruke øvelsene i RYP som baseprogram men istedet legge på 1kg i uken - og IKKE ha fastlagt den 7.uken som friuke. Men kan jo hende det virker dårligere enn å prøve å følge RYP.

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat