Tråd: Hei, ny her!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 15:07   #16
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hei, ny her!

Spis det smøret du steker i, tilsett smør i "alt tenkelig", avocado, ost er bra, rømme og creme fraische også. Fløte i f.eks kaffe, eller en smoothie basert på det.. God olivenolje i salaten, oliven er også godt å spise. Spis kylling med skinn, koteletter med fettrand osv. osv. Ikke unngå fett, så er du i alle fall nærmere det optimale Jeg tar også 3 ss, og litt til, av Udo's Choice, hver dag. Begynte med en, og økte til tre når jeg (faktisk) vente meg til smaken. Den smakte innledningsvis gress, ikke godt, men heller ikke stygt, nå er den helt ok. Tenker "medisin" når jeg tar den, utrolig hva man kan få i seg på den måten!