Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-09, 18:10   #193
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Grunnen til at jeg har gått litt ned og fremdeles tviholder på denne kuren, nei, unnskyld, livsstilen, skyldes all oppmuntring herfra! .

Kjenner igjen følelsen der ja.

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering over hvordan det gikk i går. Var på julebord på skolen og føler jeg var kjempeflink.
Det begynte kl 18.00 og jeg hadde på forhånd bestemt at jeg ikke ville drikke. Ikke noe stort problem siden jeg vanligvis drikker ca 2 ganger i året lissom..hehe
Det ble servert julemiddag og jeg valgte ut noen flotte stykker ribbe, en medisterpølse, pyttelitt rødkål, tyttebær og litt saus. Tok så lite av saus, rødkål og tyttebær at jeg håpet det ikke skulle ha noe å si. Og helt riktig hadde jeg hellet med meg og det slo ikke ut.
Da tiden kom til risgrøten kjente jeg at jeg ville ha og kjempet med følelsen i ca 30 minutter før jeg greide å skyve det til side. Ingen grøt på meg nei.
Kvelden ble en suksess og til tross for mensen så har jeg siden mandag gått ned fra 84,7 til 82,7. Er strålende fornøyd og vil absolutt ikke ødlegge noe her nei.
Lite tips til dere er å ta omega 3 tabletter. Hvis dere ikke gjør det allerede da sef. Jeg har merket en større nedgang etter at jeg begynte med disse.

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat