Sv: Ketolysekuren
Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.
vel nå er det vel slik at Kino er ikke noe man er på hver dag. Og er man på kino, så må man jo ha noe godt å spise på, slik som de andre. Og da skader det ikke med en pose bacongull. jeg fikk beskjed fra min mentor at bacongull var helt okei. Det inneholdt mye fett og det fettet var faktisk av det bra fettet. Og proteiner er jo det som gjør at vi holder oss mette og ikke blir så fort sulten.
For det første; Nei, man MÅ ikke ha noe å spise på kino. Det handler kun om (u)vaner.
For det andre; har du spist nok fett og proteiner til de ordentlige måltidene dine vil du heller ikke ha et reelt behov for snacks på kino. Min egen erfaring er at om jeg spiser mer enn kroppen min ikke har bruk for, (som er alt jeg spiser som "snack" eller "kosemat" eller "å, jeg må ha litt mer av middagen for den var så innmarri gooood", så går jeg faktisk ikke ned i vekt. Andre er mer heldige, selvfølgelig.
Carisma sier heller ikke at man ikke skal ha noe proteiner, men det er en maksgrense for proteiner også, og baconsnack er full av proteiner.
Det er dumt å si at man kan spise noe som helst ubegrenset, for noen vil faktisk ta det veldig, veldig bokstavlig.