Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 16:12   #815
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Hmm.. og jeg som er så glad i lefse, det er jo en del av julekosen. Jeg spiser jo aldri lesfe ellers i året..så den kan vel ikke skade med lit lefse til jul Jeg kommer nok til å kose meg lit ekstra i julen. Kan vel ikke gå opp igjen de 4 kiloen jeg har mistet??

Du må jo bare spise lefse om du vil det! Om du går opp igjen det du har gått ned så kan du med stor sikkerhet trøste deg med at det bare er vann. Poenget mitt er at dersom man har gått en stund uten å spise sånne karbobomber så kan man ende opp med å få ubehag; hodepine, oppblåst mage etc. Det gjelder vel ikke alle, men det er veldig vanlig å oppleve det. Samt at det kan trigge en videre og langvarig sprekk hos noen.
For min del så synes jeg ikke det veier opp å føle meg i dårlig form den tilmålte tida jeg har med familien min som bor så langt unna mot det å spise lefse. Jeg spiser en knøttliten potet noen smååå flake med flatbrød til rakfisken annen dag jul, men joggu betaler jeg for det også ... . Det er vel den eneste lille avstikkeren jeg tar.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat