Sv: Min erfaring med ketolyse
Jeg har det motsatt av Blondiee, jeg har gått ned 9,5 kilo men får aldri kommentarer på at jeg ser tynnere ut. Men det er vel slik at fett som ligger "inni" kroppen forsvinner først, så det er vel derfor jeg merker at jeg føler meg mye bedre og mer energisk enn før. På den annen side så merker jeg godt at jeg har mistet en del sideflesk, og buksene sitter mye løsere enn de gjorde da jeg begynte i august. Nå er jeg snart nede på "normalvektig" iflg. BMI-kalkulatoren, og det ser jeg veldig frem til, men vil ned noen kilo ekstra etter det sånn at jeg har litt å gå på.
Men jeg er lat, og trener ikke mer enn å gå tur en gang i uken. (Men går mye i jobben min, så er absolutt ikke stillesittende.)
Jeg har funnet ut at min vektnedgang stopper hvis jeg spiser et måltid på kvelden. (Snack går greit.) Så jeg passer på å få i meg en del fett og å spise meg mett tidligere på dagen, og middag helst ikke etter kl. 18. Men det går skeis noen ganger, i og med at jeg jobber sene skift ganske ofte.

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
|