Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-09, 11:32   #13
Mini-Logo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 20
Mini-Logo er på en erverdig vei

Sv: Ketose - surt blod ?

Takk for svar! MEN er du sikker på den målar tal ketonar i blodet? Eg vil gjerne ha ei litt meir komplisert framstilling, av di eg ikkje heilt ser føre meg korleis ein slik stick kan telja ketonlegema i urinen... Korleis kan den diskriminera frå andre ting, til dømes? Kan du gje meg ei litt meir komplisert forklåring?

Eg skulle også gjerne visst litt om acetonar (av di ein visstnok skal lukte dette etter kvart), og korleis dette vert danna i kroppen. Her er eit utdrag frå "lommelegen.no" der det vert skrive om nokre av dei biokjemiske prosessane. Dette vurderar eg som ganske så bra, men eg vil vite meir!! "Hjelp, hjeeelp!"

Kroppsfett (= lagrede triglyserider) blir brutt ned til glyserol og fettsyrer. Glyserolet omdannes videre til glukose (druesukker) i en prosess som heter glukoneogenese, og på den måten opprettholder man stabile blodsukkerverdier og energi.
Fettsyrene forbrennes og omdannes delvis til ketonlegemer. Når man har slike ketonlegemer i blodbanen, heter tilstanden "ketose".
På den måten vil man i praksis forbrenne kroppsfett raskt, mens muskelmassen ikke blir redusert, slik den ville gjort ved f.eks. faste.
Målet er jo ikke å slanke vekk muskler, for da går forbrenningen ned, men å redusere mengden kroppsfett.

Mini-Logo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Dahlqvist Svar med sitat