Sv: September-startere!
Hei igjen. Dette blir mitt siste ketolyse innlegg. Nå har vi gått tre mnd på kuren og det hadde vi satt som mål når vi startet. Nå går vi over til generell lavkarbo og ser om vi tar en ny kur til våren. Vi har nådd mange delmål underveis og er fornøyde. Mannen min har gått ned 15,9 kg og jeg har gått ned 13,8 kg.
Så noen svar til deg Jannicke:
Ja vi har gått ned!
Vi går turer, gjerne 4-6 dager i uka og då går vi i ca 1 time. Prøver å gå 5-7 km pr tur. Eller er det litt svømming når det passer og litt lett trening hjemme.
Maten har vi selv følt at vi har variert bra på. Har i mange år måtte finne på ting selv, ettersom jeg er matallergiker, så dette var ikke noe større utfordring.
Har ikke hatt stort søtbehov, selv om det av og til setter inn når jeg ordner i godteri hyllene på jobb, hender man føler sikla samle seg da, men jeg har ennå ikke gitt etter....
Livet i ketose har vært helt greit, om en ser bort fra den første uka, den var tung. Blir rart å ikke skulle være i ketose lengre, men håper virkelig at vektnedgangen forsetter. Ønsker dere andre vidre lykke til.
|