Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 12:41   #215
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Jeg har en forbannelse over meg som jeg denne gangen skal bli kvitt.

Da jeg gikk på vektklubben greide jeg å gå ned fra 90 kg til 82,7 kg og etter dette feiret vi sambo sin 30 årsdag. Dette ble starten for en opptur tilbake til 90 kg for meg. Nå har jeg, rett før mensen, luktet på samme tallet og jeg bare må under 82,7 for å komme videre.
Føler at dette er min forbannelse. Hvis jeg bare kommer under dette tallet så går alt bra. Kanskje litt rart å tenke slik, men vil ikke havne opp på 90 tallet igjen..hehe

Hei Linda Kristin! Det klarer du! Har ikke sett 80-tallet på flere år, og gleder meg til å komme dit. Målet er jo til slutt et eller annet sted på 60-tallet, skjønner at det er langt dit, men jeg SKAL. Oppdaget at jeg faktisk spiste for lite (blandede) grønnsaker, og har vært flink de siste par dagene. Regner med at det er det som har vært min partystopper. Jeg har lovet meg selv høyt og hellig at denne gangen skal jeg nedover, nedover og bare nedover til jeg når målet. Selvfølgelig skal vi klare det, og lukke døra til alle gamle "forbannelser" godt igjen bak oss, og låse den. Og åpne den nye døra til en slank, sunn kropp!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat