Sv: Til alle som går på South Beach!
Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.
"dietten" blir mer og mer egenkomponert, men holder meg helt unna hvete, brød, ris osv. spiser også normale porsjoner og trener mye. vet ikke hva som skjer, så tar gjerne i mot motiverende tips
er det også noen som vet ca. hvor mange karber som skal inntas i løpet av en dag?
Det hjalp meg MASSE å lage meg et excel ark der jeg skrev ned absolutt ALT jeg hadde i meg. Jeg veide maten og skrev ned hver minste ting... Så gikk jeg inn på matvaretabellen (tror det er næringsmiddel.no eller no sånt) der jeg kan skrive inn nøyaktig gram og få innholdet i karbohydrater og kcal bl.a.
Det lærte meg at det er enten karber eller kcal i de utroligste ting, og som jeg da burde kutte ut...
Lettbrus (aspartam og andre kunstige søtstoffer) kan lure kroppen og få den til å holde på kiloene ved å pøse på med insulin fordi den tror du tar inn sukker.
Jeg tror at et normalt, stabiliserende kosthold skal ha mellom 40 og 50 g karber hver dag. Jeg holder det under 20 gram (veit at ketolysekuren sier mellom 10 g 15) Noe av poenget med SB er vel å holde kcal inntaket også nede... Jeg klarer et kosthold på 20 g karber og 1000 kcal og går ned i vekt.
Stå på! Finn din egen vei! På den måten blir det varig