Tråd: LCHF diett
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 23:12   #53
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Mini-Logo, her.

Er har nytta litt seleri og selerirot i maten i det siste. Eg blanda brokkoli, blomkål, selerirot og seleri. Deretter ein grilla kylling og ein del fløyte. No slit eg med å kome i ketosen. I dag gjekk det i kyllinglår, ekte majones og avokado. Kor lang tid skal det ta før ein kjem i ketose?

Eg (trur) eg har merka noko til raskare hjartefrekvens etter at eg byrja på dietten. Nokon som har liknande erfaringar? Er det nokon andre som går på Dr. Dalqvist-dietten og som har meir informasjon å kome med angåande kolestrol og metta feitt? Eg får stadig høyre at det ikkje er bra med rømme, majones etc...

Mvh
Hans-Ragnar

Det skal normalt ikke ta mer enn 2-3 dager å komme i ketose om du spiser svært lite karbohydrater!

Noen få her inne har rapportert om raskere hjertefrekvens ved lavt karbohydratinntak. Enkelte har måttet ut av ketose av den grunn.

Har du lest linken over innlegget ditt? Står en del om fett etc der!
Er også mange andre innlegg om du klarer å lete dem opp med søke- funksjonen!