Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 14:00   #11
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Et par betraktninger etter å ha vært på Ketolysekuren noen ganger ...

hei, jeg er ny.Jeg er villig til å bruke det meste av livet til å først komme ned i rett vekt for meg, igjen, for så å beholde den. Men jeg vil så gjerne få smake et par pepperkaker, noen biter marsipan i julen- for så å starte 100% igjen med 10-15 karbo om dag igjen etter jul, neste pause (en dag eller to)tenker jeg i påska, etter det julen , skjønner? At jeg tenker slik, vil det si at jeg ikke vil greie det eller?Høres ut som alle her inne er så flinke at de ikke en gang under seg en karbo for mye i høytidene en gang.....Tanken på at jeg i 50-60 år aldri skal smake noe er litt fæl, jeg er villig til å stå på og la være å si ja takk til servering i de aller fleste anledninger, men seriøst- 4-5 utskeielser i året, er ikke det lov?? Har holdt på i 2mnd, "overlevd" fire netter på hotll, flere selskaper etc- går helt bra det, for jeg tenker jeg SKAL ned i vekt OG jeg får skeie ut litt i jul og påske... eller.... får/kan jeg ikke det?????HVor finner dere smileyene forresten?? :-)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat