Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 14:34   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: (frem til jul) - skravletråd

Minus 1.4kg i dag betyr at jeg akkurat tangerte et lite delmål og faktisk er over halvveis til det første stooore delmålet, det jeg veide da jeg giftet meg for 14 år siden!

Blir ikke ned 10kg til jul, men 5 er i hvert fall innenfor rekkevidde!
Må da klare usle 500g til!

Har bare 10 dager å gjøre det på, egentlig!
Søndag 13. skal gubben feires, orker ikke selskap 21. lengre. Blir så alt for kort tid til å lage jul!
Fra den 14. er det jul he ri huset og jeg skal ikke avstå fra noejeg har lyst på. Jeg skal bare innskrenke meg noe veldig hva mengder angår!
Og så har jeg laget en liten liste over ting jeg vil smake på i julen når jeg likevel ikke har noen ketose å falle ut av! Som lefse, ristet brød med brunost......
Ting jeg alltid har lyst på, men ikke kan spise til vanlig! Ikke nødvendigvis sukkerting som kaker etc, men annen mat!

Får se hvordan det går. Blir det en suksess, har jeg funnet min måte, tror jeg!
Klarer ikke leve lavkarbo til vanlig, er såååå mye lettere å skeie ut med bare litt, og litt til og enda litt.....
Men lavkarbo i julen, med noen innelagte favoritter tror jeg skal gå bra!