Dumme tanker
Hei alle på dette fine forumet, her kommer et lite hjertesukk. Jeg har spist lavkarbo siden mars 09, og gått ned de kiloene jeg vil, og flere til egentlig, i kombinasjon med trening. Jeg er litt sur på meg selv for tiden egentlig, for jeg styrer litt vel mye med tanker rundt trening og slanking og alt det der; det er så vanskelig å snu tankegangen bort fra slanking og inn på vedlikehold av vekta når man har tenkt på en måte så lenge! dessuten vil jeg jo ikke legge på meg igjen heller, så da blir det liksom til at jeg fortsetter i "slanke-tralten" litt til, - men nå vil jeg ikke gå ned mer!
Jeg er 28 år, ca 1,70 og veier nå mellom 52 og 53 kilo, jeg trenger ikke gå ned mer. Men jeg får liksom dårlig samvittighet og vet ikke helt hvordan jeg skal snu det. Jeg følger ingen spesiell filosofi, men holder meg til mat med karber under 5 gr pr 100 gram, og spiser stort sett fisk, egg, massssse ost og rømme, salater, osv.
Drømmer meg bort på forumet her endel; har lyst til å prøve meg på både lavkarbolapper og forskjellige kakeerstatninger. har bakt Karins brød et par ganger, det er utrolig godt; men føler av en eller annen grunn at det ikke er forbeholdt "hverdags-maten" min. Jeg spiser stort sett 1 boks CC med 1 eple eller en pære og maaaaassse kanel og fordeler det over frokost og lunsj,- også middag da, som blir en kjempeporsjon, og til middag spiser jeg alltid godt.
Jeg trener 5 ganger i uka, så bør vel kunne spise brøderstatning osv oftere? Uff, blir så usikker. Jeg har malt meg litt inn i et hjørne tror jeg, hvor jeg tror at jeg blir tjukk av hva som helst! igår spiste jeg en clementing og satt og bekymra meg for karbeinnholdet... vil ikke ha det sånn!
Takknemlig for innspill.
Klem Sara
|