Sv: Opp i vekt?
Opprinnelig lagt inn av Lars'ern, her.
Spiser ikke nøtter nei, men melkeprodukter går det jo en del med av. Kommer til å prøve å fjerne det etterhvert, men i første omgang skal jeg kutte ned litt på matmengden. Tror jeg kom inn i fettforbrenningsmodus ganske kjapt, og har nok kanskje spist mer enn jeg trenger den siste uka. Merket ihvertfall i dag at jeg ble sånn godvarm i kroppen i igjen i dag når jeg ikke spiste på en 4-5 timer. Det blir jeg ikke alltid hvis jeg spiser etter mitt gamle Karbohfrat skjema. Fettbålet slokner virker det som. Har nok hatt en tendens til å spise hver 3-4 time, og da blir det jo ikke tid til å brenne mer fett enn det som kommer igjennom maten vil jeg tro.
Prøver først det en uke jeg, og hvis ikke det gir resultater så stryper jeg på melkeproduktene.
Takk for tipset
Ikkke spis mindre. Det er bare feil fakta som du har blitt matet med Det er mye salt i smør og ost , det kan binde vann. Du bør foresten ikke spise ofte, men når du er sulten. Det er absålutt ikke noe ved det, etter egen erfaring.. Prøv melkeproduktene først.
|