Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 20:36   #11
klompenmio
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

hei alle flinke damer
Kan jeg få¨lov til å kuppe tråden deres litt? ser på tickeren deres at dere haar hatt masse nedgang i vekt, og vil derfor høre med dere om hvordan dere spiser.
Jeg har gått på ketolyse siden august. Jeg har ikke gått ned i det hele tatt. <har vært to kg ned og så to opp. Jeg har vært flink hele tiden. JEG LOVER!!! hadde ei uke av i midten av oktober. det er det hele.
Jeg spiser ikke mørk sjokolade, eller andre smålovlige ting. Jeg følger dietten!
Har vært i ketose nesten hele tiden.

Nå prøver jeg å spise etter skaldemans oppskrifter i gi-null. Får se om det skjer noe da.
Det skal være på det reine at jeg ikke har vært særlig flink til å gå tur de siste 5-6 ukene. men jeg gikk heller ikke ned når jeg gikk tur.

det står i boka og overalt at man skal spise når man er sulten og slutte når man er mett. <for meg som alltid har misbrukt mat er det ganske vanskelig. Jeg skulle gjerne hatt bestemte mengder som var fastsatt for meg. En kur/matplan som hadde vært bombesikker om dere forstår...

Jeg siser ikke frokost lengre. kun kaffe med fløte. lunsj spiseer jeg mellom 11 og ett. Spiser og godt måltid da, gjerne ett egg med to ekstra plommer og godt med bacon.
Middag er kjøtt/fisk og litt grønnsaker og fløtesaus eller creme fresh.

Hva gjør dere? Hvordan spiser dere? Hvor mye?
Jeg er 189 og veier 90 kg. Skulle gjerne vært kvitt 20 av dem.
Begynner å lure på om jeg skal spare penger til slankeoperasjon...

Men jeg har lyst til å få til dette. Trives veldig godt med maten.

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat