Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 05:15   #22
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av klompenmio, her.

Ooops...Skrivefeil...Jeg er 169 cm..

Ahh, da så.

Du skriver at du gjerne skulle hatt en fastlagt kur / bestemte mengder mat, jeg skjønner den. Det jeg gjorde i 'overgangen' til lavkarbo / ketogen kost var å bestille mat i noen uker fra Foseids "Spis deg slank"-opplegg - det hjalp meg mye, jeg tror hele omleggingen gikk glatt fordi jeg visste akkurat hva jeg skulle spise hele tiden, og alt var porsjonspakket. Jeg trengte det ikke i mer enn tre uker, da hadde jeg 'lært' mengder, blitt kvitt karbo-suget, og følte meg klar for å heller ta ansvar for maten selv. Vet det ikke er en løsning som funker for alle (avhenger av alt fra hvor man er i landet til hvor stor fryser man har...), men det er kanskje verd å kikke på?

Stress er en partystopper, det også.

Og i fht det du spiser - har du prøvd å øke litt på mengde grønnsaker? Mener Ketolyseboka anbefaler litt grønt til alle måltider? ...Skaldeman/Gi-nolls anbefalinger går vel litt andre veien igjen, men det kan være verd å teste reaksjonen begge veier, kanskje? (På både mer og mindre grønnsaker, mener jeg).

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat