Sv: Flere nye på Skaldemann?
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Begynn med å spiser 100-200g kjøtt med en del fett i til alle måltider og ca 3 g kabrer fra grønnsaker som vokser over jorda..
Jeg tar feks en biff( den er det lite fett i) eller kyllingfileet og da spiser jeg med fløtesaus: Ta opp kjøttet fra panna, slå i litt vann så alle godsakene løsner, evt ha i mere smør om du ikke har stekt i nok( obs SMØR, ikke margarin el.l, det skal stå SMØR på pakka) og ha i et par ss rømme( rørosrømme inneholder 1.5g karber mot 2.9 på tine sin seterrømme), kok inn sausen. Dersom den skiller seg er det pga for mye smør, ha i mere rømme eller fløte så blir den fin. Ellers kan du lage bearnaisesaus, det finner du oppskrift et sted på forumet her, søk
Du Imse, hvor får man kjøpt Rørosrømme da?? 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|